تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی .

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

طریقه شستشو بالش پر در ماشین لباسشویی برند دوو

به گزارش تکنسین های تعمیرات لباسشویی دوو، در زمان شست و شوی بالش پر، شست وشوی دو عدد از آن‌ها به‌ صورت هم‌زمان اهمیت زیادی دارد، به دلیل این که این کار می تواند به برقرای تعادل لگن ماشین لباسشویی دوو کمک زیادی ‌کند و عملکرد مناسبتری خواهد داشت. چنانچه لباسشویی دوقلو دوو دارید، می بایستی بالش‌ها را به‌ شکل عمودی قرار بدهید تا توسط قطعه های کف لباسشویی صدمه نبینند. لباسشویی های دوو درب از ‌جلو مناسب ترین انتخاب برای این کار می باشند.

مرحله چهارم: مصرف شوینده ملایم
در زمان شست و شوی بالش پر، جهت پیشگیری کردن از باقی‌ماندن صابون یا پودر و علاوه بر آن پیشگیری از جمع‌شدن پرها، یک مایع شست و شوی لباس‌شویی با غلظت کم استفاده نمایید. همچنین خوبتر می باشد که از ماده های شوینده کم‌تری نسبت به حالت نرمال استفاده بکنید و لباسشویی خود را بر روی تنظیمات لباس حساس قرار بدهید تا از پرها مراقبت نماید.همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  با تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو در ارتباط باشید و سفارش تعمیر لباسشویی دوو خود را ثبت کنید.

مرحله پنجم: انتخاب مناسبترین دمای آب
با وجود این که آب داغ جهت نابودی حشرات و گردوغباری که امکان دارد، درون بالش شما وجود داشته باشد، بهترین عملکرد را دارد، ممکن است به پرهای داخل آن صدمه برساند. اگر که نگران این موضوع می باشید، از آب ولرم یا سرد جهت شست و شوی بالش پر استفاده نمایید.

خدمات تعمیرگاه مجاز : تعمیر لباسشویی دوو

مرحله ششم: تکرار چرخه شستشو
اگر که بالش‌های شما بیش ‌از اندازه کثیف هستند، استفاده از چرخه آبکشی و شست و شوی دوباره ایده بسیار مناسبی می باشد. این کار موجب نابودی آلودگی ها و باقی‌ نماندن ماده های شوینده استفاده شده، روی بالش می‌شود.برای انجام تعمیر لباسشویی خود، می توانید با مجموعه معتبر و با سابقه، تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید، شما می توانید از طریق شماره تلفن ها و یا فرم درخواست تعمیر در سایت با کارشناسان نمایندگی مجاز لباسشویی دوو در ارتباط باشید، تا اپراتور های مجموعه، تکنسین ها را برای تعمیر لباسشویی دوو در منزل با شما هماهنگ کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۲:۳۱ توسط:تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی موضوع: نظرات (0)