تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی .

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

دلیل عدم حرکت تایمر ماشین لباسشویی برند ال جی

حتی ممکن است در نهایت باعث توقف و خاموش شدن دستگاه نیز شود. رفع اغلب مشکلات و خرابی هایی که علت حرکت نکردن تایمر لباسشویی ال جی میشوند تخصصی بوده و نیاز به استفاده از مهارت تیم های تعمیر لباسشویی ال جی دارد. تعمیرگاه مجاز در ادامه به بررسی علت حرکت نکردن تایمر لباسشویی ال جی پرداخته و راهکارهایی را برای رفع این مشکل ارائه خواهد داد.

چرا ثابت ماندن تایمر لباسشویی نگران کننده است؟
برای درک اهمیت و ضرورت صحت عملکرد تایمر لازم است به نقش آن در ماشین های لباسشویی اشاره شود. تایمر یکی از قطعات و بخش های بسیار مهم می باشد که از آن حتی می توان به عنوان مغز دستگاه نیز یاد کرد. این قطعه نقش هماهنگ کننده را بیش حسگرها و سایر بخش های لباسشویی با موتور و پمپ را برعهده دارد. به عنوان مثال، هیدروستات پس از تشخیص میزان آب موجود در دیگ، استاندارد بودن اندازه آن را به تایمر اطلاع داده و در نهایت تایمر به موتور دستور چرخش و شروع برنامه شستشو را ارسال می کند. به همین دلیل است که جلو نرفتن تایمر می توان یک زنگ خطر برای سلامت دستگاه به شمار رود و باید بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام شود.

چطور مشکل ثابت ماندن تایمر لباسشویی را رفع کنیم؟
علت حرکت نکردن تایمر لباسشویی ال جی شامل موارد زیر می شود:

خرابی سوپاپ درب لباسشویی
از رایج ترین دلایل ثابت ماندن تایمر لباسشویی می توان به خرابی سوپاپ درب آن اشاره نمود.

 

 نحوه باز کردن این دکمه برای بررسی مشکلات موجود در آن با توجه به برند دستگاه متفاوت خواهد بود. لذا پیشنهاد می کنیم با توجه به برند دستگاه با تیم های تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی و سایر برندها برای تعمیر تماس بگیرید تا دستگاه با مشکل جدی تری مواجه نشود.

جلو نرفتن تایمر به دلیل خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی
اولین مرحله از شستشوی لباس ها، آبگیری آن می باشد که در صورت عدم اجرای صحیح آن، تایمر برای اجرای گام های بعدی به جلو حرکت نخواهد کرد. خرابی شیر برقی دستگاه می تواند یکی از دلایل بروز این خرابی باشد و آب مورد نیاز برای شستشوی لباس ها را تامین نمی کند. بررسی ولتاژ این قطعات کاملا تخصصی بوده و نیاز است برای اتصالات سلوئیدی این جریان توسط مولتی متر اندازه گیری شود.

با توجه به اینکه اغلب علت حرکت نکردن تایمر لباسشویی ال جی به اندازه گیری جریان قطعات داخلی دارد و با توجه به نوع طراحی داخلی سیستم دسترسی به هر قطعه متفاوت می باشد، لذا پیشنهاد می کنیم در صورت مواجه شدن با این قبیل مشکلات با تیم های تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

 

منبع : تعمیرگاه مجاز


برچسب: تعمیر لباسشویی ال جی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۰:۱۹ توسط:تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی موضوع: نظرات (0)