تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی .

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی برند دوو

قرار است با نحوه تعمیر لباسشویی دوو و علت روشن نشدن لباسشویی دوو آشنا شویم.

روشن نشدن لباسشویی ممکن است در موقعیت های مختلفی اتفاق بیفتد. گاه هنگام کار، دستگاه خاموش شده و دیگر روشن نمی شود و گاهی نیز از همان آغاز به برق زدن و بستن درب دستگاه، لباسشویی روشن نمی شود. در این حالت ها مهمترین سوألی که باید به آن پاسخ داده شود این است که چرا لباسشویی روشن نمی شود؟ در ادامه پاسخ های مناسب به این سوأل را مرور می کنیم.

روشن نشدن لباسشویی علت روشن نشدن لباسشویی دوو
در پاسخ به سوأل فوق باید گفت که دلایل متعددی در روشن نشدن دستگاه دخیل هستند. برخی از این دلایل پیش پا افتاده بوده و به راحتی می توان مشکل دستگاه را برطرف کرد. اما برخی دیگر نیازمند تعمیرات و اقدامات تخصصی هستند. مهمترین دلایل روشن نشدن لباسشویی علت روشن نشدن لباسشویی دوو به شرح زیر است:

متصل نبودن به برق در تعمیر لباسشویی دوو
دستگاه برای روشن شدن نیاز به برق دارد. بنابراین اولین چیزی که باید بررسی شود، رسیدن برق مورد نیاز به دستگاه است. اگر از وصل بودن دوشاخه به پریز برق مطمئن هستید، با یک مولتی متر ولتاژ برق را اندازه گیری کنید. اگر در لباسشویی جریان برق وجود نداشت، باید پنل برق خانگی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ قطعی جریان برقی در آن وجود نداشته باشد.

بسته نبودن درب ماشین لباسشویی
ماشین های اتوماتیک که درب آنها از جلو باز می شود، دارای سوییچ درب اتوماتیک هستند. نحوه کار در این دستگاه ها به این صورت است که تا زمانی درب قفل نشود، دستگاه شروع به کار نمی کند. در برخی از مدل ها، روشن شدن دستگاه منوط به قفل بودن صحیح درب لباسشویی است. درصورتی که قفل خراب باشد، احتمال بروز چنین مشکلاتی وجود دارد.

تعمیرگاه مجاز با ارائه مقالات مختلف در زمینه تعمیر لباسشویی دوو همیشه سعی داشته است مشکلات دستگاه شما را برطرف کند. در این مطلب علت روشن نشدن لباسشویی دوو آشنا شدیم در صورتی که هنگام برطرف این مشکل در ماشین لباسشویی خود با مشکل تخصصی روبرو شده اید تنها کافیست با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و با استفاده از خدمات تخصصی این نمایندگی مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی آماده است.

 

منبع: تعمیرگاه مجاز


برچسب: تعمیر لباسشویی دوو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۵:۳۳ توسط:تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی موضوع: نظرات (0)