تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی .

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

دلیل حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی برند آبسال

استفاده از شوینده در زمان نامناسب
علت حل نشدن پودر در تعمیر لباسشویی آبسال می‌تواند مربوط به زمانی باشد که از شوینده در تایم مناسبی استفاده نمی‌کنید. در صورتی که شما پودر شوینده را در زمان مناسبی وارد ماشین لباسشویی نکنید دردسر ساز خواهد بود. برخی از افراد پودر را در هنگام شروع شستشو وارد لباسشویی می‌کنند. این کار درست نیست. همیشه باید قبل از شروع کردن دستگاه به کار و روشن کردن ماشین لباسشویی پودر را به آن اضافه کنید. در نتیجه با روشن کردن ماشین لباسشویی و انتخاب برنامه پودر در بازه زمانی مشخص شروع به حل شدن می‌کند. این مورد را در مورد تمامی شوینده‌ها باید رعایت کنید.

میزان سختی و نرمی آب
کیفیت آب منطقه نیز در بروز این مشکل دخیل است. بنابراین علت حل نشدن پودر در لباسشویی آبسال می‌تواند به این موضوع مربوط شود. آب نرم یعنی آبی که فاقد مواد و املاح است، نسبت به آب سخت نیاز به شوینده کمتری دارد. بنابراین حتما در هنگام استفاده از شوینده به این نکته توجه کنید. شما باید شوینده را متناسب با سختی و نرمی آب وارد کنید. در صورتی که آب منطقه از آب سخت است یعنی دارای املاح است، در نتیجه پودر شوینده دیرتر در آن حل می‌شود. از این رو شما باید در هر بار استفاده به این موضوع توجه کنید.

کیفیت پودر شوینده
کیفیت پودر شوینده ای که استفاده می‌کنید به عنوان علت حل نشدن پودر در لباسشویی شناخته شده است. پودر شوینده باید کیفیت عالی داشته باشد تا به راحتی در میان شستشو حل شود. در غیر اینصورت با مشکل حل نشدن پودر شوینده مواجه خواهید شد. بنابراین در هنگام خرید شوینده حتما این مسئله را در نظر بگیرید.

از طرفی به مقدار پودری که میریزید باید دقت کنید. استفاده بیش از حد از پودر شوینده در هر چرخه شستشو سبب می‌شود تا علاوه بر این که پودر به درستی حل نشده و در نتیجه علت جمع شدن کف در ماشین لباسشویی نیز به همین مسئله مربوط شود. بنابراین سبب آسیب به لباسشویی شما شود. بنابراین حتما این مورد را در نظر داشته باشید و از پودر شوینده به مقدار مناسب استفاده کنید.

 

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن سالیان سالیان تجربه و همکاری با تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی افتخار این را دارد که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمیت به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد. به همین دلیل است که بیشتر مشتریان ما از ما رضایت کامل را دارند و در صورتی که نیاز به خدمات تعمیرات لباسشویی آبسال و یا سرویس لوازم خانگی را داشته باشند به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه می کنند و از خدمات ما در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال استفاده می کنند.
منبع : تعمیرگاه مجاز


برچسب: تعمیر لباسشویی آبسال،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۰:۰۳ توسط:تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی موضوع: نظرات (0)