تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی .

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

دلیل گرم نشدن آب داخل ماشین لباسشویی برند سامسونگ

لباسشویی سامسونگ آب را گرم نمی کند اما کد خطا هم نشان داده نمی شود
در صورتی که تعمیر لباسشویی سامسونگ آب را گرم نکند اما کد خطا هم نشان داده نشود شستشو بدون نتیجه مطلوب ادامه می یابد. چنین شرایطی هم نیاز به یک متخصص دارد، زیرا شامل عملکردهای پیچیده ای مانند برنامه اصلی رایانه دستگاه می شود. هنگامی که متوجه شدید که ماشین لباسشویی شما آب را برای شستشوی موثر گرم نمی کند، آزمایشات کلی را همان طور که در این مطلب توضیح داده شده است، انجام دهید. با این حال، کارهایی را که مطمئن نیستید انجام ندهید. هر زمان که مشکل ادامه داشت یا شک داشتید، همیشه با تکنسین های با تجربه برای دریافت کمک و تعمیرات تماس بگیرید.

المنت گرمایشی خراب؛ بیشترین علت گرم نشدن آب داخل ماشین لباسشویی سامسونگ
المنت گرم کننده، آب ماشین تعمیر لباسشویی سامسونگ شما را گرم می کند. اگر معیوب باشد، دستگاه دیگر گرم نمی شود. همچنین احتمالا دستگاه در وسط یک چرخه متوقف می شود و ممکن است LEDها شروع به چشمک زدن کنند یا ممکن است یک کد خرابی نمایش داده شود.

اگر برنامه دستگاه متوقف شد و فکر می کنید مشکل مربوط به المنت گرمایشی است، فرایند شستشوی سرد را شروع کنید. اگر برنامه تا پایان کامل شود، به این معنی است که احتمالا المنت گرمایشی نقص دارد. توجه داشته باشید، این روش در همه مدل ‌ها جواب نمی دهد. می توانید المنت گرمایش را با استفاده از یک مولتی متر تنظیم شده آزمایش کنید و تداوم کار آن را بررسی کنید.

ارتباط مستقیم ترموستات خراب با گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی سامسونگ
از رایج ترین مشکلاتی که باعث گرم نشدن آب داخل ماشین لباسشویی سامسونگ می شود، نقص فنی در عملکرد مناسب ترموستات است. ترموستات به تایمر می گوید که به دمای خاصی رسیده است. اگر ارتباط  داخلی ترموستات با تیمر و المنت معیوب باشد، دستگاه گرم نمی شود و در میانه فرایند، شستشو متوقف می شود. یا دستگاه از راه اندازی امتناع می کند.

 
بررسی عملکرد برد خراب در گرم نشدن آب داخل ماشین لباسشویی سامسونگ
مادربرد تمام عملکردهای ماشین لباسشویی شما را مدیریت می کند. اگر خراب باشد، به دستگاه شما اجازه گرم کردن آب را نمی دهد. اگر همه عناصر بررسی شده باشند، ممکن است خود ماژول نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ داشته باشد. البته لازم به توضیح است که بررسی مادربرد را باید به متخصصان این حوزه بسپارید.

رفع نقص فنی علت گرم نشدن آب لباسشویی سامسونگ به کمک تعمیرکار
 

بیشتر دلایل گرم نشدن آب داخل ماشین لباسشویی سامسونگ مرتبط به قطعات برقی هستند و رفع آن ها نیاز به مهارت و آموزش حرفه ای دارد. اگر این مهارت ‌ها را ندارید، به شما توصیه می‌کنیم با یک متخصص تعمیر حرفه ای در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید و برای انجام هر گونه تعمیر قطعات و سیستم های ماشین لباسشویی از او کمک بخواهید.

منبع : تعمیرگاه مجاز


برچسب: تعمیر لباسشویی سامسونگ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۱:۳۲ توسط:تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی موضوع: نظرات (0)