تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی .

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

دلیل سر و صدای ماشین لباسشویی برند سامسونگ

در این مقاله از نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ به بررسی دلایل صدا دادن لباسشویی ساسونگ می پردازیم.

دلایل و راه کارهایی وجود دارد که برای همه برندها یکسان است و چندان فرقی ندارد. اما ما راه هایی را به شما معرفی می کنیم که مشکل صدا دادن ماشین رخت شویی از بین می رود و یا صدای آن به حداقل می رسد.

علت صدا دادن لباسشویی ساسونگ چیست؟
خرابی بلبرینگ لباسشویی
یکی از علل صدا دادن لباسشویی ساسونگ، خراب بودن قطعه ای به اسم بلبرینگ است. این قطعه در تمامی مدل های لباسشویی، همه مدل هایی که درب آنها از جلو و یا بالا می باشد؛ کمک می کند که دیگ و یا مخزن درون ماشین به دستی بچرخد و حرکت کند.

با استفاده مدام و نادرست از ماشین لباسشویی، ریختن مواد شوینده غیراستاندارد و ریختن لباس بیش از حد دستگاه برای مدت طولانی، بلبرینگ خراب می شود. گاهی هم بلبرینگ خراب نشده و تنها لازم است که روغن کاری شود، اما برای اینکه مطمئن شوید نیاز به تعویض دارد، ماشینی که درب از جلو دارد را باز کنید و با دست دیگ را بچرخانید، اگر پس از چرخیدن صداهای ناهنجاری شنیدید، قطعه بلبرینگ باید عوض شود.

 

زمانی که آب ماشین لباس شویی در حال پر شدن است، دستگاه صدای زیادی می کند؛ لازم است که شیر ورودی را چک کنید. به مرور زمان املاح و سختی آب باعث ایجاد رسوب و گرفتگی در شیر آب ورودی می شود. با مسدود شدن شیر آب ورودی، دستگاه زمانی که در حال پر شدن است، سروصدای زیادی ایجاد می کند. تعمیرکاران برای رفع این مشکل، نسبت به تعویض شیرآب ورودی اقدام می کنند.

تعمیر مشکل صدا دادن لباسشویی تعمیر لباسشویی سامسونگ
در این مطلب درمورد علت صدا دادن لباسشویی ساسونگ و راه حل هایی درمورد قطع صدای ماشین لباسشویی ساسونگ پرداختیم. در بعضی از موارد که مشکلات سطحی است شما می توانید با کمک یکسری نکات فنی، آنها را درست کنید؛ اما در مواردی دیگر باید از تعمیرکاران برند دستگاه های ساسونگ کمک بگیرید.

اگر همچنان در حین کار کردن ماشین صدا می کند، مشکل از قطعاتی است که در قسمت های بالا درمورد آن توضیح دادیم. در این مواقع شما می توانید برای عیب یابی ماشین لباس شویی و تعمیر آن از متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای در نمایندگی سامسونگ کمک بگیرید، زیرا آنها با ارائه خدمات تخصصی در خدمت شما هستند.

منبع : تعمیرگاه مجاز


برچسب: تعمیر لباسشویی سامسونگ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۳:۱۸ توسط:تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی موضوع: نظرات (0)