تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی .

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

دلایل تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی

اثر استفاده اشتباه از ماده های شوینده در تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی
طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ، یکی از مهم‌ترین دلایل تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی، استفاده اشتباه از مواد شوینده است. استفاده بیش از حد از مواد شوینده، می‌تواند باعث ایجاد کف بیش از حد در ماشین لباسشویی شود.

این کف، می‌تواند از جذب مواد شوینده به لباس‌ها جلوگیری کند و باعث کثیف شستن لباس‌ها شود.

برای جلوگیری از این مشکل، باید از مواد شوینده مناسب برای انواع لباس‌ها و مقدار مناسب مواد شوینده استفاده کنید. همچنین، باید دستورالعمل‌های استفاده از مواد شوینده را به دقت مطالعه کنید.

روش پاک کردن محفظه جاپودری جهت برطرف کردن مشکل تمیز نشدن لباس در لباسشویی
 

محفظه جاپودری، یکی از نقاطی است که به راحتی کثیف می‌شود. کثیفی محفظه جاپودری نیز یکی از دلایل خوب تمیز نشستن البسه در ماشین لباسشویی است.
برای پاک کردن محفظه جاپودری، می‌توانید از یک مسواک و آب گرم استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از یک محلول آب و سرکه نیز برای تمیز کردن محفظه جاپودری استفاده کنید.
کثیفی آبکش دیگ دستگاه
طبق نظر تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی، آبکش دیگ، یکی از اجزای مهم دستگاه ماشین لباسشویی است که وظیفه جداسازی مواد جامد از آب را بر عهده دارد. کثیفی آبکش دیگ، می‌تواند باعث کمتر شدن کیفیت شست و شو دستگاه و در نتیجه کثیف شستن لباس ها شود.

بهتر است برای رفع این مشکل و سرویس کردن ماشین لباسشویی خود با تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید.

طبق تجربیات تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی، دلیل دیگر لک داشتن لباس در هنگام  تمام شدن شستشوی ماشین لباسشویی، احتمال دارد استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده باشد.

استفاده بیش از حد از مواد شوینده،  موجب درست شدن کف بیش از اندازه در ماشین لباسشویی خواهد شد. این کف، می‌تواند باعث جذب مواد شوینده به لباس‌ها شود و باعث ایجاد لکه روی لباس‌ها شود.


برچسب: تعمیر لباسشویی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۴:۰۵ توسط:تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی موضوع: نظرات (0)