تعميرگاه مجاز لوازم خانگي تعميرگاه مجاز لوازم خانگي .

تعميرگاه مجاز لوازم خانگي

تعميرات ديگ ماشين لباسشويي برند سامسونگ

اولويت همكاران ما در نمايندگي تعمير لباسشويي سامسونگ، تعمير ديگ است. ديگ معمولا از جنس استيل يا ورق سياه لعاب كاري شده است و در ماشين هاي جديد، از پلاستيك مقاوم هم در اين قطعه استفاده شده است.

با توجه به اتصال اين قطعه به موتور، تعمير ديگ ماشين لباسشويي سامسونگ يا تعويض آن بايد در اولين فرصت انجام شود؛ در غير اين صورت ممكن است موتور هم در معرض آسيب ديدگي قرار بگيرد. در ادامه شما را با جزئيات بيشتري در مورد تعمير و تعويض ديگ لباسشويي آشنا مي كنيم. شما مي توانيد براي دريافت خدمات تخصصي تر با همكاران ما در نمايندگي سامسونگ مركز سخت افزار ايران تماس بگيريد.

چه موقع اقدام به تعمير ديگ ماشين لباسشويي سامسونگ كنيم؟
معمولا ديگ ماشين لباسشويي به دلايل مختلفي از كار افتاده و يا  درست كار نمي كند. گاهي اين قطعه با سر و صداي بسيار زيادي كار مي كند و بايد هرچه زودتر تعمير يا تعويض شود. گاهي خشك نشدن لباس ها نشان دهنده خرابي ديگ است و با تعويض اين قطعه مشكل برطرف مي شود. نچرخيدن ديگ ماشين لباسشويي، نشانه ديگري از خرابي اين قطعه است و به كاربر هشدار مي دهد كه زمان تعمير ديگ ماشين لباسشويي سامسونگ يا تعويض آن فرا رسيده است. در نهايت در صورت سوراخ شدن ديگ هم بايد آن را تعويض كرد.

هزينه تعمير ديگ لباسشويي سامسونگ
تعمير ديگ ماشين لباسشويي سامسونگ و ديگر برندها بسته به ميزان و نوع آسيب ديدگي اين قطعه، هزينه هاي مختلفي دارد. در مواردي كه خرابي ديگ جزئي بوده و به سادگي تعمير شود، معمولا نياز به صرف هزينه بالا نيست. چنانچه نياز به استفاده از ابزار يا متريال خاصي براي تعمير ديگ لباسشويي باشد، بايد هزينه بيشتري پرداخت كنيد. در مواردي كه امكان تعمير وجود نداشته و نياز به تعويض ديگ ماشين لباسشويي سامسونگ باشد، هزينه نهايي با توجه به قيمت ديگ جديد برآورد مي شود.
در بسياري از موارد امكان تعمير ديگ ماشين لباسشويي سامسونگ وجود نداشته و راهي جز تعويض اين قطعه نيست. در اين صورت بايد براي تعويض ديگ لباسشويي سامسونگ و ساير برندها به ترتيب زير عمل كرد

براي تعويض تعمير لباسشويي سامسونگ، بايد كمك را نيز بيرون بكشيد. اين قطعه براي كاهش لرزش ديگ تعبيه شده و معمولا به زير ديگ متصل هستند. كافي است اتصالات كمك را باز كنيد تا بتوانيد اين قطعه را بيرون بياوريد.

۱۰- جدا كردن تمامي اتصالات
حالا تمامي اتصالات و سيم هاي متصل به ديگ را جدا كنيد تا بيرون آوردن ديگ راحت تر باشد.

۱۱- خارج كردن ديگ از ماشين لباسشويي
بعد از اينكه تمامي سيم ها و اتصالات را باز كرديد، دو فنر متصل به بدنه ماشين لباسشويي را مي بينيد؛ اين فنرها را هم جدا كرده و بيرون بياوريد. به اين ترتيب ديگ خارج شده و مي توانيد ديگ جديد را جايگزين آن كنيد.

در صورتي كه تمامي مراحل بالا به ترتيب و درست انجام دهيد، تعويض ديگ لباسشويي سامسونگ تمام شده است. توجه داشته باشيد كه در برخي از موارد ديده شده است تعمير ديگ لباسشويي سامسونگ امكان پذير نمي باشد توجه داشته باشيد كه در اين گونه موارد بايد به نمايندگي تعميرگاه مجاز مراجعه نماييد و با استفاده از خدمات تخصصي ما در زمينه تعمير لباسشويي سامسونگ مشكل پيش آمده را در ماشين لباسشويي خود برطرف نماييد.

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۰۲:۳۰ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

دليل سر و صداي ماشين لباسشويي برند سامسونگ

در اين مقاله از نمايندگي تعمير لباسشويي سامسونگ به بررسي دلايل صدا دادن لباسشويي ساسونگ مي پردازيم.

دلايل و راه كارهايي وجود دارد كه براي همه برندها يكسان است و چندان فرقي ندارد. اما ما راه هايي را به شما معرفي مي كنيم كه مشكل صدا دادن ماشين رخت شويي از بين مي رود و يا صداي آن به حداقل مي رسد.

علت صدا دادن لباسشويي ساسونگ چيست؟
خرابي بلبرينگ لباسشويي
يكي از علل صدا دادن لباسشويي ساسونگ، خراب بودن قطعه اي به اسم بلبرينگ است. اين قطعه در تمامي مدل هاي لباسشويي، همه مدل هايي كه درب آنها از جلو و يا بالا مي باشد؛ كمك مي كند كه ديگ و يا مخزن درون ماشين به دستي بچرخد و حركت كند.

با استفاده مدام و نادرست از ماشين لباسشويي، ريختن مواد شوينده غيراستاندارد و ريختن لباس بيش از حد دستگاه براي مدت طولاني، بلبرينگ خراب مي شود. گاهي هم بلبرينگ خراب نشده و تنها لازم است كه روغن كاري شود، اما براي اينكه مطمئن شويد نياز به تعويض دارد، ماشيني كه درب از جلو دارد را باز كنيد و با دست ديگ را بچرخانيد، اگر پس از چرخيدن صداهاي ناهنجاري شنيديد، قطعه بلبرينگ بايد عوض شود.

 

زماني كه آب ماشين لباس شويي در حال پر شدن است، دستگاه صداي زيادي مي كند؛ لازم است كه شير ورودي را چك كنيد. به مرور زمان املاح و سختي آب باعث ايجاد رسوب و گرفتگي در شير آب ورودي مي شود. با مسدود شدن شير آب ورودي، دستگاه زماني كه در حال پر شدن است، سروصداي زيادي ايجاد مي كند. تعميركاران براي رفع اين مشكل، نسبت به تعويض شيرآب ورودي اقدام مي كنند.

تعمير مشكل صدا دادن لباسشويي تعمير لباسشويي سامسونگ
در اين مطلب درمورد علت صدا دادن لباسشويي ساسونگ و راه حل هايي درمورد قطع صداي ماشين لباسشويي ساسونگ پرداختيم. در بعضي از موارد كه مشكلات سطحي است شما مي توانيد با كمك يكسري نكات فني، آنها را درست كنيد؛ اما در مواردي ديگر بايد از تعميركاران برند دستگاه هاي ساسونگ كمك بگيريد.

اگر همچنان در حين كار كردن ماشين صدا مي كند، مشكل از قطعاتي است كه در قسمت هاي بالا درمورد آن توضيح داديم. در اين مواقع شما مي توانيد براي عيب يابي ماشين لباس شويي و تعمير آن از متخصصان و تعميركاران حرفه اي در نمايندگي سامسونگ كمك بگيريد، زيرا آنها با ارائه خدمات تخصصي در خدمت شما هستند.

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۳:۱۸ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

تعمير فيلتر برق ماشين لباسشويي برند سامسونگ

خرابي فيلتر برق لباسشويي نشانه‌هايي دارد كه پريدن فيوز يكي از آنهاست. در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد تا نحوه تعمير لباسشويي سامسونگ در زمينه تعمير فيلتر برق تعمير لباسشويي سامسونگ آشنا شويم.

توصيه مي‌شود در صورت بروز اختلال در فيلتر برق لباسشويي سامسونگ، هر چه سريع‌تر جهت تعمير يا تعويض آن اقدام نماييد تا از بروز اشكال در ساير دستگاه‌هاي موجود در محيط جلوگيري كرده باشيد. تعمير و تعويض فيلتر برق لباسشويي سامسونگ يكي از تخصصي‌ترين سرويس‌هاي ارائه شده توسط كارشناسان نمايندگي سامسونگ است كه صرفاً پس از طي مراحل عيب‌يابي دستگاه و تشخيص صحيح نوع اشكال پيش آمده انجام مي‌پذيرد.

تعمير فيلتر برق لباسشويي سامسونگ
تعمير فيلتر برق لباسشويي سامسونگ نيز همانند هر تعمير ديگري، نياز به ابزار و وسائل خاص خود دارد. بنابراين پيش از شروع مي‌بايست يك فيلتر برق و يك پيچ‌گوشتي را در كنار خود داشته باشيد. پس از تهيه اين دو مورد، دستورالعمل زير را دنبال كنيد (توصيه مي‌شود پيش از اين كار عكسي از اتصالات تهيه كنيد تا اتصالات را به فيلتر جديد بر اساس آن وصل كنيد):

 

پس از آنكه تمامي كانكتورهاي الكتريكي به فيلتر جديد منتقل شدند مي‌توانيد آن را مانند قبل به كابينت ماشين لباسشويي وصل كنيد. پس از آن، پنل بالايي را سرجاي خود قرار دهيد و پيچ‌هاي آن را ببنديد.

تست فيلتر برق تعمير لباسشويي سامسونگ
با انجام مراحل درج شده در بخش فوق، كار تعويض و تعمير فيلتر برق لباسشويي سامسونگ به اتمام مي‌رسد. پس از انجام ۵ مرحله فوق، مي‌بايست مجدداً برق ماشين لباسشويي را وصل كنيد و به صورت آزمايشي كاركرد اين قطعه را تست كنيد و ببينيد كه آيا با كار كردن ماشين لباسشويي همچنان در عملكرد ديگر لوازم برق تداخلي ايجاد مي‌شود يا خير. در صورتي كه با وجود تعويض فيلتر برق لباسشويي، مشكل پيش آمده برطرف نشد توصيه مي‌‌شود اشكال پيش آمده را با يكي از كارشناسان مركز تعميرات سامسونگ درميان بگذاريد.

تعميرگاه مجاز لوازم خانگي سامسونگ
در اين مطلب از مقالات تعمير لباسشويي سامسونگ با نحوه تعمير فيلتر برق لباسشويي سامسونگ آشنا شديم.

 

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۱:۴۰ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

دليل گرم نشدن آب داخل ماشين لباسشويي برند سامسونگ

لباسشويي سامسونگ آب را گرم نمي كند اما كد خطا هم نشان داده نمي شود
در صورتي كه تعمير لباسشويي سامسونگ آب را گرم نكند اما كد خطا هم نشان داده نشود شستشو بدون نتيجه مطلوب ادامه مي يابد. چنين شرايطي هم نياز به يك متخصص دارد، زيرا شامل عملكردهاي پيچيده اي مانند برنامه اصلي رايانه دستگاه مي شود. هنگامي كه متوجه شديد كه ماشين لباسشويي شما آب را براي شستشوي موثر گرم نمي كند، آزمايشات كلي را همان طور كه در اين مطلب توضيح داده شده است، انجام دهيد. با اين حال، كارهايي را كه مطمئن نيستيد انجام ندهيد. هر زمان كه مشكل ادامه داشت يا شك داشتيد، هميشه با تكنسين هاي با تجربه براي دريافت كمك و تعميرات تماس بگيريد.

المنت گرمايشي خراب؛ بيشترين علت گرم نشدن آب داخل ماشين لباسشويي سامسونگ
المنت گرم كننده، آب ماشين تعمير لباسشويي سامسونگ شما را گرم مي كند. اگر معيوب باشد، دستگاه ديگر گرم نمي شود. همچنين احتمالا دستگاه در وسط يك چرخه متوقف مي شود و ممكن است LEDها شروع به چشمك زدن كنند يا ممكن است يك كد خرابي نمايش داده شود.

اگر برنامه دستگاه متوقف شد و فكر مي كنيد مشكل مربوط به المنت گرمايشي است، فرايند شستشوي سرد را شروع كنيد. اگر برنامه تا پايان كامل شود، به اين معني است كه احتمالا المنت گرمايشي نقص دارد. توجه داشته باشيد، اين روش در همه مدل ‌ها جواب نمي دهد. مي توانيد المنت گرمايش را با استفاده از يك مولتي متر تنظيم شده آزمايش كنيد و تداوم كار آن را بررسي كنيد.

ارتباط مستقيم ترموستات خراب با گرم نشدن آب در ماشين لباسشويي سامسونگ
از رايج ترين مشكلاتي كه باعث گرم نشدن آب داخل ماشين لباسشويي سامسونگ مي شود، نقص فني در عملكرد مناسب ترموستات است. ترموستات به تايمر مي گويد كه به دماي خاصي رسيده است. اگر ارتباط  داخلي ترموستات با تيمر و المنت معيوب باشد، دستگاه گرم نمي شود و در ميانه فرايند، شستشو متوقف مي شود. يا دستگاه از راه اندازي امتناع مي كند.

 
بررسي عملكرد برد خراب در گرم نشدن آب داخل ماشين لباسشويي سامسونگ
مادربرد تمام عملكردهاي ماشين لباسشويي شما را مديريت مي كند. اگر خراب باشد، به دستگاه شما اجازه گرم كردن آب را نمي دهد. اگر همه عناصر بررسي شده باشند، ممكن است خود ماژول نياز به تعمير لباسشويي سامسونگ داشته باشد. البته لازم به توضيح است كه بررسي مادربرد را بايد به متخصصان اين حوزه بسپاريد.

رفع نقص فني علت گرم نشدن آب لباسشويي سامسونگ به كمك تعميركار
 

بيشتر دلايل گرم نشدن آب داخل ماشين لباسشويي سامسونگ مرتبط به قطعات برقي هستند و رفع آن ها نياز به مهارت و آموزش حرفه اي دارد. اگر اين مهارت ‌ها را نداريد، به شما توصيه مي‌كنيم با يك متخصص تعمير حرفه اي در زمينه تعمير لباسشويي سامسونگ تماس بگيريد و براي انجام هر گونه تعمير قطعات و سيستم هاي ماشين لباسشويي از او كمك بخواهيد.

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۱:۳۲ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

مقايسه ماشين لباسشويي هاي برند سامسونگ و بوش

نمايندگي تعمير لباسشويي سامسونگ در تهران به مقايسه لباسشويي سامسونگ و بوش پرداخته ايم كه كدام ماشين لباسشويي بهتر است. در پايان مقاله مي‌توانيد تصميم بگيريد كدام ماشين لباسشويي را تهيه كنيد.
متأسفانه، خريداران بسياري در ايران تمايل دارند كه در زمان خريد ماشين لباسشويي، جديدترين و به‌روزترين تكنولوژي‌ها را انتخاب كنند. اما اكثراً پس از خريد، تنها از يك يا دو برنامه شستشو استفاده مي‌كنند. به همين دليل، در اين شرايط، خريد با هزينه بالاتر به‌صرفه نيست.
بنابراين، قبل از انتخاب و خريد، نيازهاي خود را به‌طور كامل بررسي كنيد و بر اساس آن‌ها، ماشين لباسشويي مناسب خود را از بين برندهاي معتبر انتخاب كنيد.
اگر براي شما هم مانند بسياري از خريداران اين سوال پيش آمده است كه ماشين لباسشويي بوش بهتر است يا سامسونگ؟ بايد بدانيد كه هر دو برند جزء برندهاي معتبر هستند و محصولات با كيفيت بالا را ارائه مي‌دهند. با بررسي برنامه‌هاي موجود بر روي لباسشويي سامسونگ و بوش، مي‌توانيد يك نمونه مناسب بر اساس نيازهاي خود تهيه كنيد.
معرفي برند بوش
كمپاني بوش با تمركز بر توليد لوازم خانگي مخصوص آشپزخانه و ابزارهاي برقي پس از جنگ جهاني دوم، به عنوان يكي از برندهاي مطرح و محبوب در بازار حضور يافته است. محصولاتي مانند ماشين لباسشويي بوش بسيار مورد استقبال قرار مي‌گيرند. در حال حاضر، بوش ماشين لباسشويي‌هاي متنوعي با كيفيت بالا و استفاده از فناوري‌هاي روز دنيا توليد مي‌كند. اين ماشين‌ها به صورت صرفه‌جويي در مصرف آب و برق، علاوه بر كمك به محيط زيست، نيازهاي مصرف‌كنندگان را برآورده مي‌كنند. از طرفي، بوش با ايجاد نمايندگي‌هاي ساخت در كشورهاي مختلف، توانسته است تا نيازهاي بازارهاي جهاني را به خوبي پاسخ دهد.
همچنين اگر لباسشويي شما نياز به تعميرات تخصصي دارد و  يا نياز به اعزام تعميركار حرفه اي و متخصص به محل خود جهت تعمير لباسشويي سامسونگ و يا تعمير لباسشويي بوش درخواستي داريد مي توانيد با شماره هاي ۷۷۱۶۶۶۱۵_۲۲۷۳۷۵۶۶_۴۴۲۸۷۹۹۳_۳۳۸۱۲۶۸۶_۸۸۵۹۲۶۵۰  (۰۲۱) تماس حاصل نماييد.
نتيجه‌گيري
در صورتي كه هنوز هم نگران اين دغدغه و چالش هستيد، بايد اطلاع داشته باشيد كه هر دو برند، يعني بوش و سامسونگ، در بازارهاي جهاني شناخته شده‌اند و در فرآيند توليد محصولات خود از بهترين مواد اوليه استفاده مي‌كنند. همچنين، مشاهده مي‌كنيم كه محصولات آنها به طور مداوم پيشرفت مي‌كنند.

 

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۶:۳۳ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

ارور e2 در ماشين لباسشويي برند سامسونگ

مسدودي لوله خروجي آب
مسدودي لوله خروجي آب نيز از عواملي است كه باعث بروز ارور E2 در ماشين لباسشويي سامسونگ مي‌شود. علت مسدود شدن لوله خروجي آب ممكن است به دلايل مختلفي باشد. به عنوان مثال، لوله در پشت ماشين لباسشويي ممكن است گير كند و آب با فشار كمتري تخليه شود و در نتيجه ارور E2 نمايش داده شود.

همچنين، مسدودي لوله تخليه ممكن است به دليل خرابي فيلتر خروجي آب رخ دهد. اگر فيلتر خروجي آب سوراخ شده باشد، كثيفي‌ها به لوله منتقل مي‌شوند و در طول زمان لوله مسدود مي‌شود.

براي رفع مسدودي لوله تخليه و تعمير لباسشويي سامسونگ ، ابتدا ماشين لباسشويي را جلو مي‌كشيم و لوله تخليه را از پشت سينك و ماشين جدا مي‌كنيم. سپس لوله را با استفاده از آب و صابون يا مواد شوينده ديگر تميز مي‌كنيم. سپس لوله را دوباره نصب كرده و بررسي مي‌كنيم كه آيا ا ارور E2 در ماشين لباسشويي سامسونگ نمايش داده مي‌شود يا خير.

خرابي سيستم حسگر
يكي از عوامل احتمالي براي بروز ارور E2 در لباسشويي ، خرابي سيستم حسگر ماشين لباسشويي است. حسگرها در ماشين لباسشويي براي تشخيص درستي عملكرد مختلف مانند سطح آب، دما و فشار استفاده مي‌شوند. در صورت خرابي يكي از اين حسگرها، ماشين لباسشويي قادر به تشخيص صحيح وضعيت آب و فرايندهاي ديگر نيست و ارور E2 نمايش داده مي‌شود.

علت خرابي سيستم حسگر
سيستم حسگرها در تعمير لباسشويي سامسونگ به منظور تشخيص وضعيت آب، دما، سرعت چرخش و ساير فرايندهاي مرتبط استفاده مي‌شوند. خرابي سيستم حسگر ممكن است به دلايل مختلفي رخ دهد. از جمله علت هاي متداول مي‌توان به خطا در سيم‌كشي، آسيب فيزيكي به سيستم حسگر، خرابي در قطعات الكترونيكي و نقص در تغذيه برق اشاره كرد.

علائم و نشانه‌هاي خرابي سيستم حسگر
خرابي سيستم حسگر در ماشين لباسشويي سامسونگ ممكن است با علائم مشخصي همراه باشد كه به شناسايي آن كمك مي‌كند. برخي از اين علامت ها عبارتند از نمايش ارور E2 روي صفحه نمايشگر، عملكرد نامناسب دستگاه در تشخيص وضعيت آب و دما، تغييرات غيرمعمول در سرعت چرخش برنامه‌هاي شستشو و كاركردهاي ديگر. اگر هر يك از اين علائم را مشاهده كرديد، ممكن است دچار خرابي سيستم حسگر باشيد.

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي سامسونگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۲:۰۱ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

دليل حل نشدن پودر در ماشين لباسشويي برند آبسال

استفاده از شوينده در زمان نامناسب
علت حل نشدن پودر در تعمير لباسشويي آبسال مي‌تواند مربوط به زماني باشد كه از شوينده در تايم مناسبي استفاده نمي‌كنيد. در صورتي كه شما پودر شوينده را در زمان مناسبي وارد ماشين لباسشويي نكنيد دردسر ساز خواهد بود. برخي از افراد پودر را در هنگام شروع شستشو وارد لباسشويي مي‌كنند. اين كار درست نيست. هميشه بايد قبل از شروع كردن دستگاه به كار و روشن كردن ماشين لباسشويي پودر را به آن اضافه كنيد. در نتيجه با روشن كردن ماشين لباسشويي و انتخاب برنامه پودر در بازه زماني مشخص شروع به حل شدن مي‌كند. اين مورد را در مورد تمامي شوينده‌ها بايد رعايت كنيد.

ميزان سختي و نرمي آب
كيفيت آب منطقه نيز در بروز اين مشكل دخيل است. بنابراين علت حل نشدن پودر در لباسشويي آبسال مي‌تواند به اين موضوع مربوط شود. آب نرم يعني آبي كه فاقد مواد و املاح است، نسبت به آب سخت نياز به شوينده كمتري دارد. بنابراين حتما در هنگام استفاده از شوينده به اين نكته توجه كنيد. شما بايد شوينده را متناسب با سختي و نرمي آب وارد كنيد. در صورتي كه آب منطقه از آب سخت است يعني داراي املاح است، در نتيجه پودر شوينده ديرتر در آن حل مي‌شود. از اين رو شما بايد در هر بار استفاده به اين موضوع توجه كنيد.

كيفيت پودر شوينده
كيفيت پودر شوينده اي كه استفاده مي‌كنيد به عنوان علت حل نشدن پودر در لباسشويي شناخته شده است. پودر شوينده بايد كيفيت عالي داشته باشد تا به راحتي در ميان شستشو حل شود. در غير اينصورت با مشكل حل نشدن پودر شوينده مواجه خواهيد شد. بنابراين در هنگام خريد شوينده حتما اين مسئله را در نظر بگيريد.

از طرفي به مقدار پودري كه ميريزيد بايد دقت كنيد. استفاده بيش از حد از پودر شوينده در هر چرخه شستشو سبب مي‌شود تا علاوه بر اين كه پودر به درستي حل نشده و در نتيجه علت جمع شدن كف در ماشين لباسشويي نيز به همين مسئله مربوط شود. بنابراين سبب آسيب به لباسشويي شما شود. بنابراين حتما اين مورد را در نظر داشته باشيد و از پودر شوينده به مقدار مناسب استفاده كنيد.

 

نمايندگي تعميرگاه مجاز لباسشويي آبسال
تعميرگاه مجاز لوازم خانگي با داشتن ساليان ساليان تجربه و همكاري با تكنسين هاي متخصص در زمينه تعميرات لوازم خانگي افتخار اين را دارد كه بهترين خدمات را با بالاترين كيفيت و نازلترين قيميت به مراجعه كنندگان خود ارائه دهد. به همين دليل است كه بيشتر مشتريان ما از ما رضايت كامل را دارند و در صورتي كه نياز به خدمات تعميرات لباسشويي آبسال و يا سرويس لوازم خانگي را داشته باشند به نمايندگي تعميرگاه مجاز مراجعه مي كنند و از خدمات ما در زمينه سرويس و تعمير لباسشويي آبسال استفاده مي كنند.
منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي آبسال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۱۰:۰۳ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

دليل جرقه زدن موتور ماشين لباسشويي برند آبسال

۳- خراب شدن بلبرينگ‌هاي دستگاه
بلبرينگ‌ها يكي از مهم‌ترين اجزاي ماشين لباسشويي هستند كه تعويض و تعمير لباسشويي آبسال آن‌ها جزو حساس ترين و سخت‌ترين كارهاي تعميرات است. در صورتي كه هر يك از نشانه‌هاي خرابي يا فرسودگي بلبرينگ‌ها را در لباسشويي خود مشاهده كرده ايد سريعا به يك تعميركار ماهر اطلاع دهيد.

۴- گرماي بيش از حد ماشين لباسشويي
اين مورد نيز يكي ديگر از مهم‌ترين دلايل جرقه زدن موتور لباسشويي است. علت آن هم اين است كه جدا از ايجاد جرقه در موتور دستگاه، گرم شدن بدنه‌ء ماشين لباسشويي به اجزاي ديگر وسيله آسيب خواهد رساند و به فرسوده شدن و كهنه شدن قسمت‌هاي ديگري مانند سيم‌ها و تسمه‌ها، بلبرينگ‌ها و … سرعت خواهد بخشيد.
توجه به اين نكات باعث مي‌شوند تا به راحتي بتوانيد مشكل جرقه زدن موتور لباسشويي خود را حل كنيد و از هزينه تراشي‌هاي اضافه و غيرضروري نيز دوري كنيد. با اين وجود، بهتر است تا همواره از نظرات تخصصي يك تعمير لباسشويي آبسال قابل اعتماد نيز كمك بگيريد تا هيچ گونه مشكل اضافه‌اي به وجود نيايد.

۵- كهنه شدن زغال موتور لباسشويي
زغال‌هايي از جنس كربن در ساخت موتور ماشين لباسشويي به كار مي‌روند. اين زغال‌ها به صورت مداوم با آرماتور كه بخشي متحرك از موتور دستگاه است تماس پيدا مي‌كنند تا نيرو را از موتور عبور دهند و به ساير بخش‌ها برسانند. اين عمل باعث مي‌شود تا اين زغال‌هاي كربني در اثر گذر زمان دچار سايش و اصطكاك مي‌شوند.

اين فرسودگي و كهنگي زغال‌ها باعث مي‌شود كه عملكرد دستگاه مختل شود. مهم ترين نشانه‌هاي اين مشكل نيز جرقه زدن موتور لباسشويي، ايجاد شدن سر و صداي اضافه و نچرخيدن مخزن لباس‌ها است. در اكثر مواقع مي‌توان اين مشكل را با تعويض زغال‌ها حل كرد تا ديگر جرقه‌اي در كار نباشد‌.
زغال لباسشويي باعث ميشود، لباسشويي جرقه نزند.

اقدامات لازم در زمان جرقه زدن موتور لباسشويي
در زماني كه متوجه به وجود آمدن چنين مشكلي مي‌شويد، پيش از هر چيز بايد بدانيد كه چه اقداماتي بايد در چنين موقعيتي بايد صورت گيرد تا از حوادث و مشكلات بعدي جلوگيري شود.
معمولا پيشنهاد مي‌شود كه جدا از جرقه زدن، پس از هر مشكل ديگري كه براي موتور يا كمپرسور لباسشويي پيش مي‌آيد يا هر كدام از علائم نيم سوز شدن موتور لباسشويي كه مشاهده شد، وسيله را خاموش كنيد و كابل آن را نيز از پريز برق خارج كنيد.
جدا شدن ماشين لباسشويي از برق امنيت كار را بالا مي‌برد و جلوي بسياري از خطرات را مي‌گيرد. بنابراين، شما با خيال راحت‌تري مي‌توانيد به بررسي دستگاه و مشكل آن بپردازيد.
پس از قطع برق، بايد بررسي موتور ماشين لباسشويي و ساير اجزاي آن آغاز شود تا منبع مشكل پيدا شود. بهتر است در اين مرحله با يك فرد متخصص تماس بگيريد تا جزئيات كار تعمير لباسشويي آبسال با دقت بيشتري انجام شود.


برچسب: تعمير لباسشويي آبسال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۲:۵۴ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

دليل بوي سوختگي ماشين لباسشويي دوو

۴-تعويض يا پاكسازي قرقره‌ها در تعمير لباسشويي دوو
قرقره‌ها براي كنترل اصطكاك ميان تسمه‌هاي متصل شده به موتور ماشين لباسشويي تعبيه شده‌اند. اگر اين قرقره‌ها آسيب ببينند، فرسوده شوند يا بيش از اندازه كثيف و رسوبي شوند طوري كه حركت آن‌ها باعث ايجاد اصطكاك بالا شود، مي‌توانند بوي سوختگي از ماشين لباسشويي توليد كنند. قرقره‌ها از قسمت زيرين ماشين لباسشويي دوو قابل‌دسترسي هستند. روكش‌هايي در اطراف تسمه‌ها تا مسير رسيدن به وان ماشين لباسشويي و پمپ تخليه وجود دارند؛ سعي كنيد آن‌ها را از هرگونه زباله و جرم تميز كنيد. اگر در هنگام جابجايي ماشين لباسشويي، متوجه وجود تكه‌هايي از لاستيك يا قطعات و خرده‌ريزه‌هاي پلاستيكي در قسمت زيرين آن شديد، زمان تعويض قرقره‌ها و تسمه‌ها فرا رسيده است.

جلوگيري از بوي سوختگي از ماشين لباسشويي دوو
تعميرگاه مجاز در اين مقاله به تشريح يكي از متداول‌ترين مشكلات و شكايت‌هاي مشتريان حين استفاده از ماشين لباسشويي، يعني بوي سوختگي از ماشين لباسشويي دوو پرداختيم. همان‌طور كه گفتيم بوي سوختگي ممكن است نشانه سوختن و يا از كار افتادن اصلي‌ترين قطعات دستگاه باشد؛ بنابراين به هيچ وجه اين نشانه را ناديده نگيريد و به‌ محض احساس بوي سوختگي از ماشين لباسشويي دوو، آن را از برق كشيده و تحت هيچ شرايطي مجدد از آن كار نكشيد و از يك تعميركار متخصص در زمينه تعمير لباسشويي دوو كمك بخواهيد تا مشكل دستگاه شما را برطرف كند. بي‌توجهي به تعمير ماشين لباسشويي دوو ممكن است خسارات جبران‌ناپذيري براي شما به بار بياورد.

 

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۵:۴۲ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)

تعويض كردن پدال ديگ ماشين لباسشويي برند دوو

آموزش تعمير لباسشويي دوو و  نحوه تعمير و تعويض پدال ديگ لباسشويي دوو را بيان خواهيم كرد.

چرا پدال ديگ ماشين لباسشويي خراب ميشود؟
با توجه به اينكه پيشگيري هميشه بهتر از درمان است، به همين دليل بهتر است از دلايل خرابي پدال ديگ لباسشويي و راه هاي جلوگيري از آن آشنا شويد. مهم ترين دليل كه باعث خرابي اين قطعه ميشود، سنگين شدن بيش از اندازه ديگ ماشين لباسشويي مي باشد. هر يك از مدل هاي لباسشويي داراي ظرفيت خاصي بوده و قرار دادن لباس بيش از اين مقدار به شدت به پدال ديگ آسيب وارد مي كند.

براي جلوگيري از خراب شدن اين قطعه از قرار دادن بيش از اندازه لباس در ديگ لباسشويي جلوگيري كنيد.

از شستشوي كفش و كيف هاي سنگين با ماشين لباسشويي جلوگيري كنيد.

روش هاي تعويض پدال ديگ لباسشويي
براي تعويض پدال معيوب و شكسته ابتدا بايد قطعه را از جاي خود خارج كنيد. نحوه دسترسي به پدال معيوب در تمام مدل هاي لباسشويي يكسان مي باشد. اما جدا كردن و تعويض آن بر اساس مدل متفاوت بوده و شامل روش هاي آسان، نيمه آسان و سخت است كه در ادامه هر يك را شرح خواهيم داد. توجه داشته باشيد، اگر در زمينه تعمير لباسشويي دوو و سيستم و ساختار داخلي آن اطلاع نداريد، بهتر است انجام اين كار را به تيم هاي حرفه اي در اين زمينه بسپاريد. براي دسترسي به پدال ديگ مراحل زير بايد طي شوند:

 

با توجه به اينكه تعويض اين قطعه نياز به تخصص و تجربه دارد، لذا پيشنهاد مي كنيم با تيم هاي تعمير لوازم خانگي براي رفع اين مشكل تماس بگيريد. تعميركاران تعميرگاه مجاز لوازم خانگي در تمام مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب تهران آماده ارائه خدمات مي باشند. اين مجموعه از قطعات اصل استفاده نموده و برندهاي مختلف داخلي و خارجي را پوشش مي دهند. جهت كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان تعميرگاه مجاز لوازم خانگي تماس بگيريد.

 

منبع : تعميرگاه مجاز


برچسب: تعمير لباسشويي دوو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۲:۰۶ توسط:تعميرگاه مجاز لوازم خانگي موضوع: نظرات (0)